Forum Gildii Dragon Riders na serverze HellGround!
Napewno ktos z was nie bedzie wiedzial jaka klase / partnera brac do aren , jezeli macie jakies pytania co do Setup'ow to piszcie ,opisze wam zalety i wady danego teamu ( Duzo czytalem o arenach to troche sie orientuje )
Offline
teraz pytanie lock talentami w co? i tak samo shaman w ? bo to duza roznica , np Shaman w resto i Lock SL/SL do tego shadow priest to bardo dobry team , DoTy od priesta i locka daja bardzo duzo . Takie walka sa zazywacz na dlugosc bo nie ma tu Direct BurstU ( Szybko atak na 1 osobe ) tylko glownie to taki team walczy na dlugosc i do tego shaman musi byc wytrzymaly by mogl wyleczy czas trwania dotow na przeciwniku. musicie sie liczyc z tym ze pierwszym celem w waszym Teamie bedzie Priest ( pewnie tu chodzi o Riance ktory jest shadow ) bo ta klasa ma mala przezywalnosc.
Offline
no lock zapewne bedzie sl/sl , chociaz zastanawiam sie nad takim dosyc ciekawym buildem ktory daje lockowi instant spella i zawaliscie by sie sprawdzal w burstowaniu ;D shammy ofc raczej resto ;] a pytanko teraz DoT na wszystkich czy tylko na heal etc. ?
Offline
Walczac np vs Warrior to nie oplaca sie zbytnio go dotowac , najlepiej go zignorowac . Kazdym atakiem nabijasz mu rage ->war bez rage to kulawy blaszak i maly dps bedzie robil wiec najlepiej by bylo dotowac inne cele . Wasze CC to Feary ( na warka i tak nic nie dadza ) a je mozna spokojnie uzywac na Obdotowane cele co tick jest bodjarze 5 % szansy ze zejdzie Fear a to bardzo malo . Wazne jest tez to zeby healer pilnowal Peta Warlocka (Fellhunter jest najlepszy do tego buildu). Od shamana mozecie dostac Wrath of Air totem wpomagajacy wasz dmg z DoTow. Lock musi tez Drainowac Przeciwnego healera z many. No i to chyba te glowne porady jakie sie wam przydadza reszte sami odkryjecie ;p
Offline
Najlepiej do warriora ;D Flash Light z bonus healing to już koniec będzie bo was się nie będzie dało rady stłuc...
A tak btw pewnie już znam odp. a do czego retri ;D
Ostatnio edytowany przez Veers (2008-12-24 11:46:22)
Offline
Retri jest dobry do teamu z jakims DPSem . Healer mu nie bedzie potrzebny ze wzgledu na swoje ograniczenie od Many ( bez many jego Dps spada o ponad 50 % ). Najlepszym roziwazniem jest Mag Ktroego mozna zbankowac a on bedzie spelowal i tak ;p . Widzialem tez Team z BM hunterem , na Dofie walczac przeciwko takiemu Glodian nie utrzymywal ich DPSu( ale oni byli s1/s2 a my rare , mimi to mysle ze to dobry team). Dobrze zgrany rogue tez bylby dobry dla Palka. Ogolnie Veers do teamow DPS trzeba duzo zgrania , czasu i braku lagow ;p
edit
a jeszcze co do 3v3 to Ret pal wyglada juz lepiej , Dzieki swoim bufom jest mile widziany dobry DPS w tlumie , no i banka duzo daje . Przy takich walkach palka mozna dac spokojnie do teamow z Healerem/Pal/ i tu mysle ze dobry bylby Rogue /war/mag/lock
Ostatnio edytowany przez efdee (2008-12-24 13:06:01)
Offline
Bakalia ... Team wedlug mnie dobry z mocna przezywalnoscia (resto shamana nie jest tak latwo zabic , elementala tez , Sl/Sl lock z Healm na plecach to praktycznie nie do zabicia ) Lecz Dps ze Strony Elementala moze byc mocno nie staly z powodu latwosci w jego blokowaniu , np Rogue moze go latwo zablokowac stunami i kickiem , to samo Warrior . Taki team ma dobry efekt zaskoczenia , walczac kilka razy z jednym przeciwnikiem bedzie coraz trudniej go pokonac , chyba ze nie potrafi wyciagac wnioskow z walki ;p . Team łaczy w sobie Dlugosc walki( Doty) i szybki burst ( Combo ele shamana ) Lecz jak wiadomo co jest dobre do wszystkiego jest dobre do nieczego xD. Mozna takim Setup'em gracz i mocno defensywnie i Ofensywnie ze wzgledu na elastycznosc Elemntala ktory moze robic jako Healer i jako DPS. No i jak 2 shamanow nastawia totemow na ktos Targetujacy za Pomoca Tab'a bedzie mial 11 celow do przeskakiwania , duzo zametu to wprowadza .
Offline